[ ukko / epic / a / art / b / coco / int / m / meta / x / yolo ]
[My] [Replied] [Hidden] [Watched] - [Notifications(0)] [Home] [Search] [Preferences]

Posting mode: Reply
Name
Subject
Message
File
Drop, paste, or click to select files
Embed
Show more fields
Password
(for post and file deletion if you lose your account)
Oekaki Size: × px
File Options
User

  • Remember to read the Rules and FAQ before posting.
  • Supported file types are: jpg, jpeg, png, gif, webp, avif, swf, aac, flac, ogg, opus, mp3, mp4, wav, webm, mkv
  • Maximum file size allowed is 39.07 MB
  • Images greater than 250x250 pixels will be thumbnailed.

[Return] [Catalog] [Bottom] [Download] 11 Replies • Page 1 • Viewed 19 times • 0 Watchers 2 Hides Return Catalog Bottom Reply to thread

File Screenshot_2026-06-28_13-50-48.png - ( 606x72, 11.97 KB PNG )
Screenshot_2026-06-28_13-50-48.png
oli hallitus mikä tahansa tekee suomi sitä ainoaa missä se on maailman paras
>>
>>17905 (AP)
Näinhän se on.
Lisää autoveroja, sokeriveroja ja käytännössä kaikki verotetaan tappiin asti mitä ihmiset kuluttaa paitsi tietty ne asiat missä porvarit itse haluaa säästää

Kiinnostavinta on tämä: verotuksen hyötyjä ei näy missään.
Viimeksi eilen mulla meni auton iskari paskaksi kun tiessä oli helvetillinen kuoppa. Sama kuoppa ollu siinä joku 10+ vuotta. Maksanut tuhansia euroja autoveroa eikä saada edes jotain kuoppia korjattua.
No, jos mä maalaan hakaristin siihen kuoppaan niin se lähtee korjaukseen ihan vitun äkäseen.
>>
>>17906
> jos mä maalaan hakaristin siihen kuoppaan niin se lähtee korjaukseen ihan vitun äkäseen
Tässä saattaa olla ajatusta.
>>
>>17906
Hyvä idea toi hakaristi korjaus
>>
>>17912
Huutista, tää pitäis ottaa käyttöön joka asiassa mitä kaupunki / valtio ei suostu korjaamaan tai kunnostamaan.
Kun siihen länttää jotain vasemmiston vastaista niin siihen on pakko puuttua.
>>
>>17906
Pistä pikeä kuoppaan. Tosin vammaistahan se on, että kaikki pitää verojenkin jälkeen tehdä itse. Maailman paskavammaisin maa.
>>
>>17932
>kaikki pitää verojenkin jälkeen tehdä itse. Maailman paskavammaisin maa.

Vähän tämmönen fiilis itelläkin. Koulujärjestelmä on niin paska että asiat pitää opetella itte vapaa-ajalla. Terveydenhuolto on romahtanut eli yksityiselle mennään ja maksetaan 170e aloitusmaksu pelkästä kättelystä.
Töitä ei ole, ja jotenkin ihmeessä kokoomus sai kansan uskomaan että jokaisen velvoite on muuttua omaksi työpaikakseen eli yrittäjyys on lähtökohta täällä.

Mä en osaa mainita mitään muuta asiaa kuin ulkomaiden kansojen auttaminen mihin täällä verorahoja pistetään.
>>
>>17906
nii hauskaa ku mediassa aina kommentoidaan että kyllä jos vähän vielä veroa nostetaan niin sitten saadaan hyvää terveydenhuoltoa!! kuitenkin ihan sama käy kuin tieverkon kanssa. ei edes saamapuolella pahemmin juhlita kun tukiin tulee lähinnä rippeitä niistä kymmenistä miljardeista
>>
>>17935
Ennemminkin pitäis kysyä minkä takia nykyisellä veromäärällä ei saada sitä terveydenhuoltoa. Tarvis vähän dataakin eikä vaan lupauksia joita ei koskaan lunasteta.
Lupauksista puheenollen, mihin katosi hallituksen lupaamat 100k työpaikkaa? Ei vissiin mitään väliä, kun kansalle riitti että työttömiltä leikattiin.
>>
>>17934
senkin on moni toiminimiyrittäjä saanut kokea pahimmalla mahdollisella tavalla miten arvostettuja yrittäjät suomessa on
>>
>>17938
Väitän ettei Suomessa voi tehdä mitään ellei suhteilla onnistu ländäämään hyvää työpaikkaa.
Yrittäjyys ei kannata. Opiskelu ei kannata. Työnhaku ei kannata.
Oikeastaan rottailukaan ei kannata mutta vaihtoehtoja ei jätetä.
Alan ymmärtää miksi täällä vain alkoholisoidutaan, pelataan Veikkausta ja haukutaan toisiamme Ylä_laudoilla.
>>
>>17939
nii onhan tämä nyt kaikin puolin ihan sairaan epätervettä. pillerijutkujen metkut vaan on niin hämmästyttävän tehokkaita että homma vielä jotenkin pyörii mutta eiköhän se raja jossain vastaan tule, taloudesta voi jo päätellä näin

[Return] [Catalog] [Top] [Download]
Snitch post:

11 Replies • Page 1 • Viewed 19 times • 0 Watchers 2 Hides
Download Thread

[ ukko / epic / a / art / b / coco / int / m / meta / x / yolo ]
[My] [Replied] [Hidden] [Watched] - [Notifications(0)] [Home] [Search] [Preferences]