Haluaisin perustaa oman nomad klaanin joka elää yhteiskunnan ulkopuolella ja nukkuu autoissaan Mutta nyymit ei anna. Nyymit estää. Aina kun ehdotan tätä ideaa niin se huudetaan tukkoon ja lukkoon. Väitän että yhteiskunta tulee vittu ROMAHTAMAAN 5-10 vuoden sisällä. Vain nomad elämä on ratkaisu
tää
>>17817 (AP) ihan paska trendi. niin kauan kun vaaditaan ties mitä ajokorttia ja vakuutuksia on vapaus hommasta kaukana
pröööt
sunko takia fiidi on täynnä tällaista huorien paskaa eikä juurikaan mitään aitoa
nii siis eräilyä tai jotai mutta ensin katsotte mun persettä!!!
lopeta se luonnon katselu ja tuijota mun tissejä!!!
kyllä kalastaessakin on tärkeintä tunkea kala tissien väliin ja ottaa siitä kuva!
>>17840 pers tissit on tärkeintä luontoa
taattua laatua
Ei yhteiskunta romahda, mutta voi kriisiytyä, mikä kyllä on todennäköistä. Ihmisiä, tavaraa ja tietoa on liikaa ja yhteiskunta on jo pitkään roikkunut yhä venymiskykyisen mielikuvituksen varassa, jotta sellainen totaaliromahdus olisi mahdollinen. Tai riippuu tietysti, kuinka sana määritellään.
onpahan retki maidot tosiaan
>>17839 >>17840 Tän takia Internet ja naiset ja maailma on täysin pilalla. Kaikki on feikkiä dopamiinibaittia.
>>17835 Tää on kyl naurettavaa että auton omistaminen vaatii semmoset 500e / kuukausi juoksevia maksuja ja voimassaolevia lupia. Nyymit sanoo aina että poistu yhteiskunnasta jos ei töissäkäynti kelpaa No mihin vittuun pakenen kapitalismia, hä? Joka ikinen asia vaatii rahaa ja jatkuvia tuloja - näin se on suunniteltu ettei kukaan karkaa.
>>17900 Ja varmaan selviytyy oikeasti jossain motarin kyljessä niin kuin Bear Grylls. Jos ei ole tekoälyn tuotos.
>>17910 Näissä videoissa vituttaa se että yksikään noista ei ole oikea selviytyjä tai nomad. 364 päivää vuodesta istutaan himassa somessa ja eletään modernia elämää mukavuusalueen sisällä. Yksi päivä vuodesta käydään teeskentelemässä jotain outdoors paskaa että saadaan viewseillä massia. VITTU Itse oon yrittänyt rumana miehenä tehdä Youtube-videoita ja viewsit pyörii siellä 0-10 kappaleen tuntumassa. Ketään ei vaan kiinnosta aito materiaali. Näytelty kumitissi clickbait happening paska kiinnostaa.
>>17911 miks et tee teko älyllä ittestäs seksi patonki tylleröä ja tallenna setien massit. kaikkein helpointa varmaan asmr kategoriassa ku joka tytty lurpsuttaja saa siellä tuhansia klikkejä
nii siis vesiputous tosiaan!
eipä pystyisi valkoinen mies samaan!
tän tytön pimpissä on kolikon paljastin
ehkä raksa ukot onkin työttömiä sen takia että tytöt osaa senkin paremmin
tuuba täynnä tyttöjä elelemässä mukavaa vuokravapaata elämää ja sit mulle ulistaan että et selviäis päivääkään itsarikuutios ulkopuolella :D
>>17924 Epäironisesti suutun näistä Vitun huorat
>>17914>miks et tee teko älyllä ittestäs seksi patonki tylleröä En osaa. Ei se voi niin helppoa olla
maksa kiltisti vuokrasi goy! ei ilman asuntoa voi elää!!
>>17929 Yhteiskunnassa kyl vituttaa toi että 70% tuloista on aina pakko mennä asumiseen. Aivan kuin se ois niin hankalaa että ihminen voi elää omalla planeetallaan mitä vittua
>>17930 aika friikkiä kyllä ku miettii että suurin osa maailmaa käy töissä yli puolet kuukaudesta vain että saisi vuokransa maksettua
>>17940 Joku vois melkein sanoa että toi on osa suunnitelmaa. Joskus tuhansia vuosia sitten ihminen ei maksanut asumisesta ja elämisestä mitään.
hahha kahvit lens näytölle, hyvät suunnitelmat tosiaan
niin avuttomia on nykymiehet että tyttö joutuu korjaamaan työkoneetkin...
tietsikka jututkin sujuu tällaiselta ihan tavalliselta nörttitytyltä niin ei niihinkään hommiin enää miehiä kaivata