Missä Vastalauta on?
>>17803 (AP) mun sydämessä jos haluut sinne kurkkaa
>>17806 Ootko se korea sekopää joka postas sinne 24/7?
>>17807 en mutta vuoro työnä muitten koo-discorttilaisten kanssa
>>17808 Miten saan maunulinyymin ja koreanyymin kiinni jotenki
Selittäkää aloituspostauksen video Mitä vittua
>>17809 mää voin välittää yhteydenottopyynnön koo-discorttiin, mutta manulin tai pattaijalle ja tuorelisäkkeen nyymin sijainnista en tiijä.
>>17811 Kerro terkut sille nyymille joka postasi aina sitä korea huoraa joka antoi koiran nuolla huuliaan
>>17812 yhtäkään h*oraa ei oo postattu mutta shirolla on oma kanava koo-discortissa
>>17811 ketä hymyiliä on
>>17823 riplets soija-joni
>>17803 (AP) Jameliz, tekee pornoa ja tanssivideoita
>>17803 (AP) Veti ns. exit scammit. Kerjäsi rahaa pari kuukautta ylläpitoon ja sitten veti sivun alas kun oli tarpeeksi kerännyt almuja. Lähdekoodia ei tietenkään julkaissut. Selitti vielä että maksaa joku 50-60€ kuukaudessa palvelimesta, vaikka missään nimessä ei noin kallista palvelinta tarvitse noin pienen sivun ylläpitoon.
>>17877 Ei sille kukaan mitään rahaa antanu lopussa eli veti ihan vaan exitit. Alkuvaiheessa annoin itsekin kun oli ko-fi
>>17877 Miksi se edes lopetettiin? En oikein ymmärrä mikä oli syynä. Ei vaan kiinnostanut enää?
>>17812 terkkuja tunnistin itseni :D
>>17803 (AP) Meni konkurssiin.
>>17877 Mä sanoin tätä jatkuvasti mutta nyymit ei uskoneet. Mä ylläpidän itse suomalaista "lautaa" tällä hetkellä ja olin äänekäs Vastalaudan kritisoija. Se oli ainakin mun mielestä ilmiselvä yritys päästä osingoille Ylilaudan massivirrasta
>>17881 Lopeta ton postaaminen, saan valtavan erektion joka ikinen kerta
>>17888
>>17890 No eikö itelläs muka syki tolle videolle?
Vastalauta on täällä nyt.
>>17803 (AP) Miks toi on Tiktokissa pillu paljaana? Vai eikö sitä lasketa kun on kangasta välissä? Minkä kohtauksen se saa keskellä videoo?
Vastalaudan moraalinen jatkaja on Minisome: http://minisome.dy.fi
>>17941>Minisome eli Miniature Social Media Minisomen ideana on olla perinteinen somesaitti mutta pienempi: kaikki on pienempää ja kaikkea on vähemmän. Miksi? Koska vähemmän on enemmän. Ideana on pitää ominaisuudet minimissä eli ei yläpeukkuja, algoritmeja, tekoälyjä, evästeitä, suosituksia tai muutakaan paskaa. Pelkästään yhteisöt ja itse contsa, ei mitään muuta.
>>17895 toihan on maailman selvin tekari genu
>>17952 Kai mä oon liian vanha kun en mä noita erota