millon tappaja helteet saapuupi ja miten oot varautunu?
>>17744 (AP) berhot ja kaihtimet kii ja ilmastointi toibottabasti pitää 24 celsius astetta
tulisipa oikein käristyskupoli
>>17744 (AP) Täh? Eikö tää oo jo toi.
Ei näytä pahat helteet tänne asti yltävän, mutta jossain itäisessä Saksassakin on 38, huhhuh
>>17745 >>17746 tulispa kylmä kesä noi keinot ei palion auta ku sisällä kuumempi ku ulkona
>>17750 viime kesän oli hickey kuutiossa 24 celsiusta koko kesän tykkäsin kovin
>>17748 helvetti maan päällä tosin niillä on varaa ilppeihin >>17757 mäki viihtyisin viileä kuutiossa tai jos pakenis lappiin jää kaappiin asumaan
>>17750 mulla on semmonen viilennin makuuhuoneessa
>>17760 nii arvaappa kun on jää kuutio ja avaa ulko oven ja se on ku astuis uunii huubis >>17761 lämmittääkö kibasti