Elon Musk tarjoaa ilmaiseksi Citizen Vigilante -elokuvan, jonka Saksa on kieltänyt Katso elokuva ilmaiseksi tästä: https://x.com/elonmusk/status/2070157480915538098
Tämä varmasti saa vassarit ja suomen sensuurikomissaari Virkkusen vaatimaan X:n kieltämistä Eurostoliitossa Tuo elokuva on siis katsottavissa huomiseen 27.6 aamuun asti
Uwe Bollin Postal on YouTubessa täyspitkänä.
Varmaan ihan paska
Uwe Bollin 1968 Tunnel Rats täyspitkänä.
Uwe Bollin Far Cry täyspitkänä.
Vaikuttaa ihan hyvältä. Rampage myös vaikuttaa hauskalta. Muuten ei kyllä Bollin leffat kiinnosta :D
Tuo leffa on PAKKO katsoa ja jokainen yläastelainen pitäisi pakottaa katsomaan se!
>>17507 mietippä sitä, että me ollaan tultu yhteiskuntana niin pitkä askel taaksepäin, että nörtit kattoo twitteristä miljonäärin jakamaa elokuvaa sen sijaan että warettaisi elokuvan. vitun pellet.
>>17532 Oon kattonu rampagen ja sen jatko-osan. Kummatkin on helvetin hyviä. Uwe bollin paras elokuva on kyllä tunnel rats.
>>17553 Sä olet selkeästi rebel without a cause.
>>17553 Vittu mä rakastan elon muskia aina kun runkkaan kuvittelen imeväni elon muskin ja muiden miljardöörien/biljönäärien kyrpää huhhuh!!!!