>kokeile nvim>kokeile helix>kokeile vscode<palaa joka kerta takaisin vim kyllä se vaan on niin että edelleen vim on comfyin editori
jotkun tunkee kaiken maailman filu managereita ja treeshittereitä niitten modaali editorit täyteen. ite teen toisin päin eli oon conffannu mun editorin ja filu managerin ja tmuxin erikseen niin että ne toimii täydellisesti yhdessä. en oo ikinä käyttäny mitään näin comfyä.
>>17325 sä et oo koskaan tehny mitään järkevää näillä sun paskavirityksilläs vitun kehari
>>17328 teen joka päivä
>>17328 ihan vaan mielenkiinnosta, mikä sulla meni tässä noin pahasti tunteisiin?
>>17324 (AP)
>>17339 androit logo puuttuu ton paijast
>>17333 tää sama kehitysvammainen pedotransu larppaa yli kymmentä eri lautapersoonaa
>>17351 Taas tää sama tyyppi mikä luulee laudalla kuin laudalla olevan kolme käyttäjää
>>17351 aa eli joku sun mielikuvitustransuystävä sai sut vastaamaan lankaan josta et pidä aika jännä
>>17353 >>17354 turpa kiinni vitun pedotransu
>>17359 ois ollu kiva jos oisit vaan ollu kateellinen mun väri teemasta tai jotain nii oisiin voinu postaa sulle mun terminaali värit
>>17363 tapa ihtes
>>17365 ei viiti mietin tos josko vaihtais nushell mut ei taija olla wörti (oliot ois kiva mut posix on parempi)