Äipskän kanssa katsomaan eläimiä tänään 💖
Hyvän mielen äipskäreissua vaan sinne
mitä eläimiä
>>17221 sun mutsiis :D.D:D:
>>17225 lmao
Mä menen katsomaan hevosia
>>17216 Kiitti oli kivaa! >>17221 Lahden eläinpihalla >>17231 Jee 🐴
>>17302 Olikohan yliukko just tuolla kuntouttavassa työtoiminnassa
>>17323 Tuollahan se työskenteli
>>17302 Hieno laama, ei näkynyt hevosia aitauksessa en tiedä missä ne on mutta ostin täytekakun
olitko vaan silleen et äipskä mennääkö kattoon laamoja vai miten tommosta tapahtuu? en muista millon oon viimeks käyny äispän kanssa missää
>>17355 No höh >>17357 Öbaut noin se meni
>>17368 Oon tuo