dino tonttu
kannattaako vaihtaa kde tonttuun vaikka tonttu vakiona näyttää vievän niin paljon tilaa näytöltä
>>17194 kokeile virtuaali masiinassa ku ohan se erin lainen ite käytin ennen wintou managereita kun tykkään minimalismista nii toi tonttu on 5/5 kunhan tottuu sen kulkuihin ja tykkää adwaitasta ei toi kyl näytöllä mun mielestä juurikaa vie tilaa vaa päi vastoi pysyy pois tieltä (mut toki noi dash to dockit voi tulla tielle mut se on oma vika itellä vaan piilotus laajennuksia)
>>17193 (AP) tulipa vähän pixeleitä
>>17195 semmoi vielä että mulle tonttu ei oo pelkkä toi työpöytä vaan se että kaikki mun sovellukset on joko (lib)adwaita, webview tai komentorivillä nii että kaikki on koheesiivine miellyttävä kokonaisuus 5/5 on huhhuh
>>17198 Mitäs muuta tarvitsisi tehdä?
>>17198 >>17199 olin toi monkas kun kirjotin itelleni bash skriptin jolla muussata mikä tahansa video filu alle 10M kokoo vasta lautasta varten (hyvin toimi)
>>17206 huutist
>>17206 Vittu mitä paskaa. Itte laittanut bitlockerin päälle ja paskonut levynsä. Ei windows itse sitä päälle kytke.
>>17224 täs kohtaa ei yhtään yllättäis vaikka kytkis
>>17224 Juu, en ole ite laittanut ja toi koodin kysely tuli jonkun päivityksen jälkeen. Ainakin 4 kertaa laittanut windowsin tähän koneeseen uudestaan, enkä kertaakaan ruksittanut mitään bitlocker kohtaa.
>>17275 toisaalta ymmärrän jos defaulttina pakottaa kovon salausta koska se on hybä olla mutta ei sitä kuitenkaa pitäis ikinä tapahtua ilman käyttäjän siunausta tosijaan ei yllätä yhtään että winu tekee noin. niitten ux on ihan sekasin.
>>17271 >>17275 Täyttä hevonpaskaa. Mulla ollut jostain sieltä 2015 lähtien windows 10 ja se ei ainakaan koskaan ole asennellut mulle bitlockeria. Ehkä oot asentanut jonkun rootkitin tms.
>>17279 Linux ja bsd voi mennä sekaisin jo peruspäivitysten asennusten myötä.
>>17342 vaihappa tonttuu
>>17343 nii voi sen takia kannattaa olla mahollisimman lähellä sourcea ja käyttää atomista jakelua