[ ukko / epic / a / art / b / coco / int / m / meta / x / yolo ]
[My] [Replied] [Hidden] [Watched] - [Notifications(0)] [Home] [Search] [Preferences]

Posting mode: Reply
Name
Subject
Message
File
Drop, paste, or click to select files
Embed
Show more fields
Password
(for post and file deletion if you lose your account)
Oekaki Size: × px
File Options
User

  • Remember to read the Rules and FAQ before posting.
  • Supported file types are: jpg, jpeg, png, gif, webp, avif, swf, aac, flac, ogg, opus, mp3, mp4, wav, webm, mkv
  • Maximum file size allowed is 39.07 MB
  • Images greater than 250x250 pixels will be thumbnailed.

[Return] [Catalog] [Bottom] [Download] 17 Replies • Page 1 • Viewed 45 times • 0 Watchers 3 Hides Return Catalog Bottom Reply to thread

File 683f60ebbeed6485.jpg - ( 640x360, 49.41 KB JPG )
683f60ebbeed6485.jpg
dino tonttu
>>
File cb400.jpg - ( 900x675, 160.76 KB JPG )
cb400.jpg
kannattaako vaihtaa kde tonttuun vaikka tonttu vakiona näyttää vievän niin paljon tilaa näytöltä
>>
>>17194
kokeile virtuaali masiinassa ku ohan se erin lainen

ite käytin ennen wintou managereita kun tykkään minimalismista nii toi tonttu on 5/5 kunhan tottuu sen kulkuihin ja tykkää adwaitasta

ei toi kyl näytöllä mun mielestä juurikaa vie tilaa vaa päi vastoi pysyy pois tieltä (mut toki noi dash to dockit voi tulla tielle mut se on oma vika itellä vaan piilotus laajennuksia)
>>
>>17193 (AP)
tulipa vähän pixeleitä
>>
>>17195
semmoi vielä että mulle tonttu ei oo pelkkä toi työpöytä vaan se että kaikki mun sovellukset on joko (lib)adwaita, webview tai komentorivillä nii että kaikki on koheesiivine miellyttävä kokonaisuus 5/5 on huhhuh
>>
File linux-1.gif - ( 220x254, 1.35 MB GIF )
linux-1.gif
>>
File Chuu.full.306410.jpg - ( 1536x2048, 485.89 KB JPG )
Chuu.full.306410.jpg
>>17198
Mitäs muuta tarvitsisi tehdä?
>>
>>17198
>>17199
olin toi monkas kun kirjotin itelleni bash skriptin jolla muussata mikä tahansa video filu alle 10M kokoo vasta lautasta varten (hyvin toimi)
>>
>>
>>17206
huutist
>>
>>17206
Vittu mitä paskaa. Itte laittanut bitlockerin päälle ja paskonut levynsä. Ei windows itse sitä päälle kytke.
>>
>>17224
täs kohtaa ei yhtään yllättäis vaikka kytkis
>>
>>17224
Juu, en ole ite laittanut ja toi koodin kysely tuli jonkun päivityksen jälkeen. Ainakin 4 kertaa laittanut windowsin tähän koneeseen uudestaan, enkä kertaakaan ruksittanut mitään bitlocker kohtaa.
>>
>>17275
toisaalta ymmärrän jos defaulttina pakottaa kovon salausta koska se on hybä olla mutta ei sitä kuitenkaa pitäis ikinä tapahtua ilman käyttäjän siunausta

tosijaan ei yllätä yhtään että winu tekee noin. niitten ux on ihan sekasin.
>>
>>17271
>>17275
Täyttä hevonpaskaa. Mulla ollut jostain sieltä 2015 lähtien windows 10 ja se ei ainakaan koskaan ole asennellut mulle bitlockeria. Ehkä oot asentanut jonkun rootkitin tms.
>>
>>17279
Linux ja bsd voi mennä sekaisin jo peruspäivitysten asennusten myötä.
>>
File 78126b11ff07567e.png - ( 4959x7017, 2.48 MB PNG )
78126b11ff07567e.png
>>17342
vaihappa tonttuu
>>
>>17343
nii voi sen takia kannattaa olla mahollisimman lähellä sourcea ja käyttää atomista jakelua

[Return] [Catalog] [Top] [Download]
Snitch post:

17 Replies • Page 1 • Viewed 45 times • 0 Watchers 3 Hides
Download Thread

[ ukko / epic / a / art / b / coco / int / m / meta / x / yolo ]
[My] [Replied] [Hidden] [Watched] - [Notifications(0)] [Home] [Search] [Preferences]