En enää katso Youtube tai pelaa videopelejä koska alkanu tuntua että pedoeliitti haluaa että jokainen koukuttuu mediaan ja viihteeseen Vitut digi viihteestä Lopetin kans Ylilaudan käytön koska se on täynnä vammaisia feministejä ja öyhöttäjiä
Internet on pelkästään naisten juttu. Miesten pitäis lopettaa netinkäyttö kokonaan kunnes vasemmiston ja naisten johtama yhteiskuntamme pakottaa sen käyttöön. Älypuhelin on meikkipeiliä muistuttava todellisuuspakovehje jonka avulla juorutaan paskaa miehistä ja itseä kuumemmista naisista Internetissä vain haetaan huomiota ja kilpaillaan ulkonäöllä
lopetakko tän kans
>>16944 Riippuu onko tää Sopsyn yllä pitä mä
>>16941 Kaikki netissä perustuu siihen ettei uskalleta tehdä asioita omalla naamalla vaan jonkun ruudun takaa ilman vastuuta. Miehekästä? Ylilauta on nettiin haksahtaneiden luuserimiesten turvasatama. Nämä ujot rillirouskut käyttää deittiäppejä, katsoo Youtube ja kirjoittaa postauksia. Itellä ruutuaika 23min per päivä, koska tajusin että elämä on parhaimmillaan ilman nettiä.
>>16945 on mee pois
>>16948 Huutista nettimiehelle.
>>16949 huuda ihmeessä ihan mille haluat
>>16950>huuda sä vaan yksin, mä jään tänne muiden kanssa lälläslää Luuletko olevasi kovakin kun olet laumasi kanssa täällä?
>>16951 ollaan täällä kirjaimellisesti kaksistaa
>>16952 No joo vitun kuollut lauta. Ylilaudalla 200 000 käyttäjää paikalla kaikkina aikoina :D Miksi kaikki ovat siellä?
>>16953 siellon hyviä korea lankoja välillä
>>16956 Korea ja manuli langat pitäs vaa siirtää johonkin vaihtoehtolaudalle
>>16960 juu tänne
Kukaan ei varmaan pakota sua pelaamaan niitä SQLfiili pelejä tai katsomaan youtuben pedofiilivideoita, teet sen valinnan ihan itse. Mut joo, mitäs meinasit sitten tehdä säästyneellä ajalla?
>>16965 kopioi ilmeisesti lankoja maltalautalta ebinlautalle https://ylilauta.org/satunnainen/295whv
Eikai siiinä sitten
Ite vaan vibekoodailen nykyään. En sitten tiedä onko se paljon parempi, mutta ainakin tulee ratkottua ongelmia ja ajateltua kokonaisuuksia, vaikka mallit ison osan ongelmista ratkookin puolesta ja tekee tylsät vaiheet. On tuossa visionäärinä olemisessa se luovuutta ruokkiva puolikin, mikä on yksi mitä pitäisikin paremmin treenata. Kyllä vähän tulee silti ohessa viihdettäkin katsottua ja järkivideoita netistä tarkoittaen enemmän tieto- ja asiantuntijapohjaisia juttuja.
>>16970
>>16970 Eiks toi tim pool oo kirjaimellisesti ryssäbotti? Siis ottanu ryssiltä rahaa vastaan todistetusti. Mut joo, tossa pitäs varmaan vähän tietää että mikä sairaus sillä alle 12-vuotiaalla on ollut. Ei sillä etteikö noi eutanasiat oo menny aika pahasti yli just jossain hollannissa.
>>16973 Jos sitä Tenet Media casea meinaat, niin sehän oli pelkkä vitsi ja ajojahti, pelkkää mustamaalaamista ja psyoppia. Jos siihen tämän perustat, eikä sulla parempaa medialukutaitoa ole, niin kannattas lopettaa asioiden kommentoiminen. Joskin plussaa siitä, että esitit oman näkemyksesi kysymysmuodossa etkä suorana faktatoeamana. Mutta vaikka nyt teoreettisesti myönnettäisiin sun preimissi ja todettaisiin, että hän olisi ryssäbotti, mitä hän ei ole, niin se ei nyt vaikuta tuohon kommenttiin millään tavalla tai vähennä sen arvoa millään tavalla ja se edelleen vaan paljastaa sinun typeryytesi ja lapsellisuutesi.
>>16976 Hahahaha. Cope.