[ ukko / epic / a / art / b / coco / int / m / meta / x / yolo ]
[My] [Replied] [Hidden] [Watched] - [Notifications(0)] [Home] [Search] [Preferences]

Posting mode: Reply
Name
Subject
Message
File
Drop, paste, or click to select files
Embed
Show more fields
Password
(for post and file deletion if you lose your account)
Oekaki Size: × px
File Options
User

  • Remember to read the Rules and FAQ before posting.
  • Supported file types are: jpg, jpeg, png, gif, webp, avif, swf, aac, flac, ogg, opus, mp3, mp4, wav, webm, mkv
  • Maximum file size allowed is 39.07 MB
  • Images greater than 250x250 pixels will be thumbnailed.

[Return] [Catalog] [Bottom] [Download] 21 Replies • Page 1 • Viewed 44 times • 0 Watchers 3 Hides Return Catalog Bottom Reply to thread

File khika.jpg - ( 2400x2400, 987.27 KB JPG )
khika.jpg
En enää katso Youtube tai pelaa videopelejä koska alkanu tuntua että pedoeliitti haluaa että jokainen koukuttuu mediaan ja viihteeseen
Vitut digi viihteestä

Lopetin kans Ylilaudan käytön koska se on täynnä vammaisia feministejä ja öyhöttäjiä
>>
Internet on pelkästään naisten juttu. Miesten pitäis lopettaa netinkäyttö kokonaan kunnes vasemmiston ja naisten johtama yhteiskuntamme pakottaa sen käyttöön.

Älypuhelin on meikkipeiliä muistuttava todellisuuspakovehje jonka avulla juorutaan paskaa miehistä ja itseä kuumemmista naisista

Internetissä vain haetaan huomiota ja kilpaillaan ulkonäöllä
>>
lopetakko tän kans
>>
>>16944
Riippuu onko tää Sopsyn yllä pitä mä
>>
>>16941
Kaikki netissä perustuu siihen ettei uskalleta tehdä asioita omalla naamalla vaan jonkun ruudun takaa ilman vastuuta. Miehekästä?
Ylilauta on nettiin haksahtaneiden luuserimiesten turvasatama. Nämä ujot rillirouskut käyttää deittiäppejä, katsoo Youtube ja kirjoittaa postauksia.
Itellä ruutuaika 23min per päivä, koska tajusin että elämä on parhaimmillaan ilman nettiä.
>>
>>16945
on mee pois
>>
>>16948
Huutista nettimiehelle.
>>
>>16949
huuda ihmeessä ihan mille haluat
>>
>>16950
>huuda sä vaan yksin, mä jään tänne muiden kanssa lälläslää

Luuletko olevasi kovakin kun olet laumasi kanssa täällä?
>>
>>16951
ollaan täällä kirjaimellisesti kaksistaa
>>
>>16952
No joo vitun kuollut lauta.
Ylilaudalla 200 000 käyttäjää paikalla kaikkina aikoina :D
Miksi kaikki ovat siellä?
>>
>>16953
siellon hyviä korea lankoja välillä
>>
>>16956
Korea ja manuli langat pitäs vaa siirtää johonkin vaihtoehtolaudalle
>>
>>16960
juu tänne
>>
Kukaan ei varmaan pakota sua pelaamaan niitä SQLfiili pelejä tai katsomaan youtuben pedofiilivideoita, teet sen valinnan ihan itse.

Mut joo, mitäs meinasit sitten tehdä säästyneellä ajalla?
>>
>>16965
kopioi ilmeisesti lankoja maltalautalta ebinlautalle

https://ylilauta.org/satunnainen/295whv
>>
Eikai siiinä sitten
>>
Ite vaan vibekoodailen nykyään. En sitten tiedä onko se paljon parempi, mutta ainakin tulee ratkottua ongelmia ja ajateltua kokonaisuuksia, vaikka mallit ison osan ongelmista ratkookin puolesta ja tekee tylsät vaiheet. On tuossa visionäärinä olemisessa se luovuutta ruokkiva puolikin, mikä on yksi mitä pitäisikin paremmin treenata.

Kyllä vähän tulee silti ohessa viihdettäkin katsottua ja järkivideoita netistä tarkoittaen enemmän tieto- ja asiantuntijapohjaisia juttuja.
>>
>>16970
>>
>>16970
Eiks toi tim pool oo kirjaimellisesti ryssäbotti? Siis ottanu ryssiltä rahaa vastaan todistetusti.
Mut joo, tossa pitäs varmaan vähän tietää että mikä sairaus sillä alle 12-vuotiaalla on ollut. Ei sillä etteikö noi eutanasiat oo menny aika pahasti yli just jossain hollannissa.
>>
>>16973
Jos sitä Tenet Media casea meinaat, niin sehän oli pelkkä vitsi ja ajojahti, pelkkää mustamaalaamista ja psyoppia. Jos siihen tämän perustat, eikä sulla parempaa medialukutaitoa ole, niin kannattas lopettaa asioiden kommentoiminen. Joskin plussaa siitä, että esitit oman näkemyksesi kysymysmuodossa etkä suorana faktatoeamana.

Mutta vaikka nyt teoreettisesti myönnettäisiin sun preimissi ja todettaisiin, että hän olisi ryssäbotti, mitä hän ei ole, niin se ei nyt vaikuta tuohon kommenttiin millään tavalla tai vähennä sen arvoa millään tavalla ja se edelleen vaan paljastaa sinun typeryytesi ja lapsellisuutesi.
>>
>>16976
Hahahaha.
Cope.

[Return] [Catalog] [Top] [Download]
Snitch post:

21 Replies • Page 1 • Viewed 44 times • 0 Watchers 3 Hides
Download Thread

[ ukko / epic / a / art / b / coco / int / m / meta / x / yolo ]
[My] [Replied] [Hidden] [Watched] - [Notifications(0)] [Home] [Search] [Preferences]