Minkä takia saksalaisten tuhoamisleirejä löytyi vain ja ainoastaan neuvostoliittolaisten eli kommunistiryssien ja näiden ohjaajien valtaamilta alueilta?
Siksi koska kommarit = jutkuja ja niiden kätyreitä.
>>16749 USA:n puolellakin oli toisaalta paljon juutalaisia. Saksalaisten sotarikoskuulustelustakin vastasi ryhmä Saksasta ja Itävallasta Yhdysvaltoihin paenneita juutalaisia (the Ritchie Boys) ja Billy Wilder ohjasi ja kuvasi yhdysvaltalaisen keskitysleiriaineiston.
Amerikkalaiset oli aikamoisia natseja kanssa niin ei ne välittäny.
5g säteitä oli enemmän siellä
Jep tässä pitää tietää että natsi-saksa vittu rakasti juutalaisia ja majotti ne hotelleihin + antoivat ilmaiset huorat imemään munaa jos halusivat.
>>16797 huutista sun "rakastamiselle" on ihan vitun selvää ettei ne juutalaisista tykännyt vaan halusivat ne siirtää rauhallisesti pois
>>16797 Ainakin Auschwitzissa oli kyllä ihan oikea vangeille tarkoitettu bordelli.
>>16794 Elikä täyttä valehtelua jenkeiltä jutkujen toimesta. Kun taas jenkit itse pistivät ww2 aikana siellä asuvia japseja keskitysleireille ja kohtelivat huonosti.
>>16804 Koita nyt vittu jo päättää tapahtuko se juutalaisten massamurha vai ei. Ja jos sanot että joo niin voitiko jo vähitellen pitää sen turpas kiinni siitä että holokausti on joku helvetin salaliitto tai jotain. Kukaan ei jaksa tota sun vitun skitsoilua.
>>16809 ei tapahtunu, ne siirsi vaan juutalaiset pois saksasta, toki siis leirit oli mutta mitään kaasutusta ei. ja se miksi siellä oli niin paljon juutalaisia oli koska suurin osa kommunisteistä euroopassa silloin oli juutalaisia, ja nehän nyt ei sotaan osallistu, koska sinne kerättiin ihmisiä tekemään töitä sodan ajaksi tekemään töitä. se mitä koitin edellisessä postauksessa sanoa että ei se saksa rakastanu niitä juutalaisia :D
>>16809 jos kiinostaa enemmän aihe niin kannattaa katsoa esim tämä
>>16810 :DDDDD Joo, just noin se meni. Ei vittu
250 000 gorilloonaa valkoista naista raiskattu? VITTU MIKÄ VITSI :D mitään raiskauksia ei tapahtunut vaikka niiden olisi pitänyt tapahtua ja te ansaitsitte sen + se tulee tapahtumaan uudestaan
>>16817 Ok transu. Et tule koskaan olemaan oikea nainen.