stiimin pelikone kustantaa yli tonnin ite ostasin ennemi HX100G barebones ja heittäsin sisää 32gb DDR5 ja muutaman teran kovon ja siit tietty bazzite linukki käyttikseks jos tarkotettu pääosin peliconsoliks ja miksei muutenkin
sit sulla olis saman hintane rakkine mut ei steam controlleria
>>16733 taitaa olla vähän tehokkaampikin mutta joo en aatellu tota kun en käytä peliohjainta
Mikä järki tossa? Pc paljon parempi ja voi tehdä muutakin kuin pelata.
>>16733
>>16786 toihan on pc
>>16792 ton videon tekijältä taisi mennä ohi että nuo osat maksaa aika tarkalleen tuon verran (tai sitten se vaan klikkihuoraa)
Jos konsolintarkoitukseen jonkun hankin niin ps6
>>16821 Eli pc huonolla kotelolla. Ok.
>>16825 sitte oot ikuisesti lukittu sonyn ekosysteemiin >>16836 mikä siinä kotelossa on vialla?
>>16824 Selvästikään et katsonut videota. Kannattaisi varmaan katsoa, niin osaisi vihata paremmin. Ei sun matikka nyt kuitenkaan toimi kovin hyvin. Paremman koneen saa ohjaimen kanssa ja toi on selvästi ylihintanen. Tämmösiä te fanipojat vähän otte.
>>16850 palionko steam tiettari maksaisi rakennettuna?>All that adds up to $1,268.81 (or $1,446.81 if you go with 2TB of storage instead of 512GB), not including the rebates or special offers. https://www.theverge.com/games/953989/valve-steam-machine-pc-build-alternative
>>16850 en tuhlannut aikaa tuohon enkä tuhlaa. gamers nexuksen arvostelussa kasasivat vastaavan tehoisen koneen ja itse kasattu jäi 71 dollaria höyrykonetta halvemmaksi (+ on isompi, pitää kovempaa ääntä ja kuluttaa enemmän sähköä)
>>16850>selvästi ylihintanen kaikki elektroniikka on vitun kallista koska tekoälypaskan pakottajat
>>16862 Nehän joutu defaultaan jotkut pelit 1080 kun toi on ihan hemmetin mopo kone. Luultavasti se gamer nexusen kone oli kuitenkin tehokkaampi. Tolla rahalla saa kuitenkin huomattavasti tehokkaamman koneen ja toi on ihan mopo, mut ihan miten vaan. Osta kaksi itsellesi ja nauti. Omatpahan on rahas.
>>16868 ostan sulle kans yhen