Alkasko tää vitun turha nollaposti jo riittää? Meidän täytyy keskustella käyttäjien bannaamisesta...
Minä väitän, että joku tekee tuota järjestelmällisesti tukahduttaakseen täältä muun keskustelun.
>>16693 Älä saatana! Ihanko totta? Kuka olisi arvannut. Mahtaako myös pilata lautaa ihan tahallaan jotta tämäkin kuolisi?
minkä keskustelun tarkalleen
>>16692 (AP) tengan turvottimet UOOOHH!!!
>>16697 Langastakin tarvis saada näköjään viestejä piiloon...
Ylilaudalla tommosesta saa banaania mene sinne.
floodista tulee bänniä mutta toi ei sitä vielä ole
Yhyy nollapostia yhyy en kestää yhyy
Joo kaikki noi kehitysvammaiset lolikoreapikkujätkäanime-pedarit pitäisi bannia koko internetistä!
Samaa paskaa tänä aamuna. Enu enu enu... tappakaa nyt jo vittu ittenne!
>>16781 Vauva
>>16781 Juurikin näin. Se on se sama kehitysvammainen transu veeti joka tota paskaa spämmii.
hukkuuko sinimustaluuserin juutalaisöyhötys transun mielenterveysongelmian alle? karjista :D
>>16692 (AP) No bannataan vaikka sut.
wäääh
>>16818 >>16820 >>16822 Miksi luuseritransu pistit 3 viestiä putkeen?
>>16837 Kaikki nauretaan sulle
>>16839 Sinä ja 2 mielikuvitus-ystävääsi?
>>16841 senkin hullu
ihana doro