Katsotko elokuvia?
Katsotko pornoelokuvia?
Tämä olikin sattumalta ajankohtainen aihe.
>>16612 (AP) Joo >>16735 En
>>16735 Mistä johtuu että ihan kaikki paha nykymaailmassa tavalla tai toisellla liittyy näihin ihmisiin? :D
https://foantisemitism.org/ Tämä järjestö - Fight Online Antisemitism - sensuroi nettiä tekoälyn ja lainsäädännön avulla. Se poistaa postaukset joissa juutalaiset mainitaan negatiivisessa valossa. Ihan vaan TIEDOKSI.
>>17112 Ne on yksi ja sama asia.
>>17120 Hyvä kysymys.
>>17133 Kapitalismi, eli yhteiskuntamalli joka perustuu taloudellisen voiton tavoitteluun toisten rahojen kustannuksella.>pääasiassa (((Heidän))) keksintö ja pankit on heidän hallussa Pride-liike>pääasiassa (((Heidän))) keksintö ja heidän ajama Maahanmuutto>joka vitun kerta maahanmuuttoa julkisuudessa vaatii henkilö joka kuuluu (((Heihin))) Jokainen some, pornosivu, äppi, tv-kanava, Hollywood-yhtiö...>(((Heidän)))) omistama
>>17132 Huutista sekopäälle
>>17134 Kapitalismi olisi ok ilman keskuspankkeja.
>>17219 Vaikeeta pärjätä nykypäivänä ilman keskuspankkia. Kaikkien muidenkin pitäisi luopua siinä samalla.
>>17222 Valuuttaa ei saisi pakottaa, vaan valuutoillakin pitäisi voida kilpailla. Kryptot voittaisivat pankit mennen tullen teknisesti. Pankkien vanhentuneet cobol back endit on paskaa ja niiden paikkaus ja korjaaminen on hidasta helvettiä. Puhumattakaan valuutta-muunnoksien yms. hankaluuksista jos yrittää eri maahan rahaa lähettää.
>>17223>Valuuttaa ei saisi pakottaa, vaan valuutoillakin pitäisi voida kilpailla. Kryptot voittaisivat pankit mennen tullen teknisesti. Ai olitkin sellainen kallu.>Puhumattakaan valuutta-muunnoksien yms. hankaluuksista jos yrittää eri maahan rahaa lähettää. Tämä nyt vaan on keinotekoinen kulu.
NYMMENI ELO KUVAT ,, POIKOTTIIM !!!!! paitsi tietty mies ja alaston ase 1&3 ne on ihan vitun legendaarisia xxdddddd
>>17260 Mitkä muut leffat eivät menisi poikottiin? Yritin miettiä kovin, mutta en tosiaan taida olla elokuvien katselija. Ehkä poikotoin niitä kaikkia oletusarvoisesti. Ocean's Eleven? Payback? Tai no joo. Jarmuschin Ghost Dog. Se olisi mun valinta.
>>17258 Hienot perustelut jutkulta.
>>17338 Siis aatella, kun jotkut elää vielä kryptojen aikakautta, vaikka kannattaisi vaan keskittyä AI-osakkeisiin.
>>17356 Kryptojen hypevoima on jo kadonnut AI:seen.
>>17356 >>17358 Miksi vastaat itsellesi? Ja AI on kupla.
>>17458 Unohdin lisätä viestiini asiaa niin tein toisen viestin. Pörssi on nyt suurimmalta osin kuplassa. Kryptot vieläpä tällä hetkellä pahemmassa kuplassa. AI:lle jatkuvasti kehittyy enempi kysyntää ja sen arvo noussut paljolti sen kysynnän mukaan. Arvo on silti liian korkea, koska sijoittajat aina ennakoi näiden kanssa. Ei tarkoita, että AI-kupla puhkeaisi, jos ei mitään hätäistä tapahdu, vaan tasaista tasaantumista uuden käytön suhteen.
>>17358 Hypetys on hävinnyt, mutta kryptot eivät ole menneet mihinkään. Samoin AI hypetys on siirtynyt eteenpäin ensimmäisistä hypetyskohteista. Ihmiset innostuvat aina uusista jutuista ja haluavat puhua mielummin niistä, mutta eivät ne vanhat hyvät jutut silti kokonaan katoa mihinkään. Perus aivopestyn lampaan ymmärrys tai keskittyminen nyt ei tosin nykyistä uutis-/psyop sykliä pidemmälle kannakaan.
>>17497 Mihin kryptoja tarvitaan?
>>17500 Venäjä käy niillä esimerkiksi kauppaa, jotta toiset valtiot eivät voi sabotoida kaupankäyntiä ja häiritä rahaliikennettä. Itse käytän sitä lähinnä helpoimpana ja halvimpana siirtotapana rajojen yli. Olisihan se kiva jos tuota maksutapaa tarjottaisiin enemmän, mutta maailma on vielä aika vihamielinen kryptoja kohtaan. Omasta mielestä isoin vahvuus on siinä, että kukaan ei voi ennakonpidättää niistä siirroista ja varoista mitään tai muutenkaan estää siirtoja ja saan täysin hallita omia varojani. Niiden arvoa ei myöskään syödä jatkuvasti lisäämällä kokonaisrahamäärää, mikä on yksi piiloveroksi kutsuttu tapa, jolla ihmisten ostovoimaa heikennetään. Euroopan keskuspankin pääjohtaja Christine Lagarden mielestä se on pakotie ihmisille EKP:n hallinnasta.
>>17500
>>17516>Niiden arvoa ei myöskään syödä jatkuvasti lisäämällä kokonaisrahamäärää, Ei tarvitse, kun kryptojen arvo muutenkin laskee, kun ei ole oikeasti niin tarvittu asia.
>>17518 Kryptojen arvohan nousee kokoajan
>>17519 Ei näytä siltä.
>>17521 Ota silmä käteen
>>17518 Jaa, mitenkähän omat on sitten moninkertaiset ostoarvosta ja pysynyt aika suhteellisen vakaana viimeisen vuoden. Lähes jokaisen vuoden alin arvo on korkeampi kuin aikaisemman. Yleensä ihmiset reagoin vaan johonkin lyhen aikavälin vaihteluihin ymmärtämättä asiasta tai kokonaisuudesta yhtään mitään. Jonkin verran vaihtelua on tietysti aina mutta ei mitenkään verrattavissa aikaisempiin ja muutenkin vakaantumaan päin. Kuulostaa ennemminkin jonkun no-coinerin itkulta, joka on vaan asennoitunut vastustamaan niitä todellisuudesta riippumatta. Yrität vaan löytää minkä tahansa negatiivisen kannan mitä pääset pommittamaan. Aika lapsellista. Sitten onhan ne stable coinitkin vaihtoehto, jos ei tosijaan mitään vaihteluita kestä, mutta niissä se ostovoima heikkenee samalla tavalla kun fiat-rahassa, mutta eipähän ole sitä pelottavaa varianssia.
>>17495>Kryptot vieläpä tällä hetkellä pahemmassa kuplassa. Jaa olitkin semmonen ruudinkeksijä...
>>17527 Hyvin rajattu. Zoomaappa ulospäin poikaseni. Aina pohja korkeammalla, eli käytännössä yli 15v härkämarkkina joka jatkuu vaan. Tulevaisuus on tuntematon, mutta ei tämä nykyinen taso ole ollenkaan niin huono, miltä se saadaan tuolla tavalla pelkkään alamäkeen rajaamalla näyttämään. Oletko mahdollisesti ilmastonmuutosuskovainen, nekin tykkää tehdä noin.
>>17500 Mihin tavallinen ihminen tarvii digi-id:tä ja digi-euroa? Kerro! Uskon, että turbonormo kertoo jotain mitä yle on sanonut. :D Entä mihin tavallinen ihminen tarvii väh. 2 % vuotuista inflaatiota, mutta sitäkin alempaa palkannousua?
>>17528 Siis väitätkö kryptojen olevan kuplassa?
>>17529 ei ne mieti noin diippejä vaan tekee mitä olettavat muidenkin tekevän joka yleensä on sitä mitä media sanoo
>>17530 Kupla on vähän semmonen termi mitä on aika helppo heitellä, eikä se ole mitenkään kovin tarkasti määriteltävä asia, niin sellaisesta huutelusta ei joudu oikein vastuuseen. Ihminen joka ei ymmärrä kryptojen arvoa kokee ne varmasti yliarvostetuiksi. Ihmiset arvostavat jotakin aina sen perusteella, miten hyödyllinen se on tiettyyn tarkoitukseen. Arvo ei ole jonkin asian luontainen ominaisuus, vaan heijastaa ihmisten kysyntää. Vastaavasti jotain tarvitsee "tukea" jollakin muulla vain, jos siitä puuttuu ominaisuuksia, joita ihmiset arvostavat. Bitcoinilla on monia ominaisuuksia, jotka ovat pohjimmiltaan samankaltaisia kuin kulta (jota ihmiskunta arvostaa yli 10 biljoonan dollarin arvosta), ja ne ovat usein parempia juuri bitcoinin digitaalisen luonteen vuoksi.
>>17536 No näin on! Oikeasti tekevät mitä jutkut käskevät tekemään. >>17539 Bitcoinin ominaisuuksia:>pitkä historia kryptojen mittakaavassa ilman kyykkäämistä>läpinäkyvät transaktiot, jokainen tietää mitä pseudonyymi käyttäjä on siirtänyt toiselle>ei double spendingiä>ei sensuuria (jota varsinkin eu janoaa)>ei voi luoda tyhjästä enempää kuin X määrän n. 10 min välein>kansainväliset transaktiot tosi helpot nappia painamalla, toisin kuin legacy pankeilla, eikä kovin suuria transaktio-kuluja>p2p, joten jutku ei voi manipuloida