[ ukko / epic / a / art / b / coco / int / m / meta / x / yolo ]
[My] [Replied] [Hidden] [Watched] - [Notifications(0)] [Home] [Search] [Preferences]

Posting mode: Reply
Name
Subject
Message
File
Drop, paste, or click to select files
Embed
Show more fields
Password
(for post and file deletion if you lose your account)
Oekaki Size: × px
File Options
User

  • Remember to read the Rules and FAQ before posting.
  • Supported file types are: jpg, jpeg, png, gif, webp, avif, swf, aac, flac, ogg, opus, mp3, mp4, wav, webm, mkv
  • Maximum file size allowed is 39.07 MB
  • Images greater than 250x250 pixels will be thumbnailed.

[Return] [Catalog] [Bottom] [Download] 36 Replies • Page 2 • Viewed 72 times • 0 Watchers 6 Hides Return Catalog Bottom Reply to thread

File 1661590516757.jpg - ( 550x236, 38.93 KB JPG )
1661590516757.jpg
Katsotko elokuvia?
>>
File 6ace2f910ce2d1f1.jpg - ( 989x1280, 325.33 KB JPG )
6ace2f910ce2d1f1.jpg
Katsotko pornoelokuvia?
>>
Tämä olikin sattumalta ajankohtainen aihe.
>>
File IMG_5463.jpeg - ( 400x400, 69.96 KB JPEG )
IMG_5463.jpeg
>>16612 (AP)
Joo

>>16735
En
>>
>>16735
Mistä johtuu että ihan kaikki paha nykymaailmassa tavalla tai toisellla liittyy näihin ihmisiin? :D
>>
https://foantisemitism.org/

Tämä järjestö - Fight Online Antisemitism - sensuroi nettiä tekoälyn ja lainsäädännön avulla.
Se poistaa postaukset joissa juutalaiset mainitaan negatiivisessa valossa.
Ihan vaan TIEDOKSI.
>>
>>17112
Ne on yksi ja sama asia.
>>
>>17120
Hyvä kysymys.
>>
>>17133
Kapitalismi, eli yhteiskuntamalli joka perustuu taloudellisen voiton tavoitteluun toisten rahojen kustannuksella.
>pääasiassa (((Heidän))) keksintö ja pankit on heidän hallussa

Pride-liike
>pääasiassa (((Heidän))) keksintö ja heidän ajama

Maahanmuutto
>joka vitun kerta maahanmuuttoa julkisuudessa vaatii henkilö joka kuuluu (((Heihin)))

Jokainen some, pornosivu, äppi, tv-kanava, Hollywood-yhtiö...
>(((Heidän)))) omistama
>>
File IMG_0365.jpeg - ( 401x401, 97.9 KB JPEG )
IMG_0365.jpeg
>>17132
Huutista sekopäälle
>>
>>17134
Kapitalismi olisi ok ilman keskuspankkeja.
>>
>>17219
Vaikeeta pärjätä nykypäivänä ilman keskuspankkia. Kaikkien muidenkin pitäisi luopua siinä samalla.
>>
>>17222
Valuuttaa ei saisi pakottaa, vaan valuutoillakin pitäisi voida kilpailla. Kryptot voittaisivat pankit mennen tullen teknisesti. Pankkien vanhentuneet cobol back endit on paskaa ja niiden paikkaus ja korjaaminen on hidasta helvettiä. Puhumattakaan valuutta-muunnoksien yms. hankaluuksista jos yrittää eri maahan rahaa lähettää.
>>
>>17223
>Valuuttaa ei saisi pakottaa, vaan valuutoillakin pitäisi voida kilpailla. Kryptot voittaisivat pankit mennen tullen teknisesti.
Ai olitkin sellainen kallu.
>Puhumattakaan valuutta-muunnoksien yms. hankaluuksista jos yrittää eri maahan rahaa lähettää.
Tämä nyt vaan on keinotekoinen kulu.
>>
NYMMENI ELO KUVAT ,, POIKOTTIIM !!!!!
paitsi tietty mies ja alaston ase 1&3 ne on ihan vitun legendaarisia xxdddddd
>>
>>17260
Mitkä muut leffat eivät menisi poikottiin?

Yritin miettiä kovin, mutta en tosiaan taida olla elokuvien katselija. Ehkä poikotoin niitä kaikkia oletusarvoisesti. Ocean's Eleven? Payback? Tai no joo. Jarmuschin Ghost Dog. Se olisi mun valinta.
>>
>>17258
Hienot perustelut jutkulta.
>>
>>17338
Siis aatella, kun jotkut elää vielä kryptojen aikakautta, vaikka kannattaisi vaan keskittyä AI-osakkeisiin.
>>
>>17356
Kryptojen hypevoima on jo kadonnut AI:seen.
>>
>>17356
>>17358
Miksi vastaat itsellesi? Ja AI on kupla.
>>
>>17458
Unohdin lisätä viestiini asiaa niin tein toisen viestin.
Pörssi on nyt suurimmalta osin kuplassa. Kryptot vieläpä tällä hetkellä pahemmassa kuplassa. AI:lle jatkuvasti kehittyy enempi kysyntää ja sen arvo noussut paljolti sen kysynnän mukaan. Arvo on silti liian korkea, koska sijoittajat aina ennakoi näiden kanssa. Ei tarkoita, että AI-kupla puhkeaisi, jos ei mitään hätäistä tapahdu, vaan tasaista tasaantumista uuden käytön suhteen.
>>
File HLqWmh5XkAAYeLy.jpg - ( 902x633, 109.83 KB JPG )
HLqWmh5XkAAYeLy.jpg
>>17358
Hypetys on hävinnyt, mutta kryptot eivät ole menneet mihinkään. Samoin AI hypetys on siirtynyt eteenpäin ensimmäisistä hypetyskohteista. Ihmiset innostuvat aina uusista jutuista ja haluavat puhua mielummin niistä, mutta eivät ne vanhat hyvät jutut silti kokonaan katoa mihinkään. Perus aivopestyn lampaan ymmärrys tai keskittyminen nyt ei tosin nykyistä uutis-/psyop sykliä pidemmälle kannakaan.
>>
>>17497
Mihin kryptoja tarvitaan?
>>
File lagarde-loose-control.png - ( 584x328, 320.32 KB PNG )
lagarde-loose-control.png
>>17500
Venäjä käy niillä esimerkiksi kauppaa, jotta toiset valtiot eivät voi sabotoida kaupankäyntiä ja häiritä rahaliikennettä. Itse käytän sitä lähinnä helpoimpana ja halvimpana siirtotapana rajojen yli. Olisihan se kiva jos tuota maksutapaa tarjottaisiin enemmän, mutta maailma on vielä aika vihamielinen kryptoja kohtaan.

Omasta mielestä isoin vahvuus on siinä, että kukaan ei voi ennakonpidättää niistä siirroista ja varoista mitään tai muutenkaan estää siirtoja ja saan täysin hallita omia varojani. Niiden arvoa ei myöskään syödä jatkuvasti lisäämällä kokonaisrahamäärää, mikä on yksi piiloveroksi kutsuttu tapa, jolla ihmisten ostovoimaa heikennetään.

Euroopan keskuspankin pääjohtaja Christine Lagarden mielestä se on pakotie ihmisille EKP:n hallinnasta.
>>
File ecb-bitcoin-escape.jpg - ( 1024x683, 60.3 KB JPG )
ecb-bitcoin-escape.jpg
>>17500
>>
>>17516
>Niiden arvoa ei myöskään syödä jatkuvasti lisäämällä kokonaisrahamäärää,
Ei tarvitse, kun kryptojen arvo muutenkin laskee, kun ei ole oikeasti niin tarvittu asia.
>>
>>17518
Kryptojen arvohan nousee kokoajan
>>
>>17519
Ei näytä siltä.
>>
>>17521
Ota silmä käteen
>>
File aproved-confirmed.jpg - ( 1080x896, 64.49 KB JPG )
aproved-confirmed.jpg
>>17518
Jaa, mitenkähän omat on sitten moninkertaiset ostoarvosta ja pysynyt aika suhteellisen vakaana viimeisen vuoden. Lähes jokaisen vuoden alin arvo on korkeampi kuin aikaisemman. Yleensä ihmiset reagoin vaan johonkin lyhen aikavälin vaihteluihin ymmärtämättä asiasta tai kokonaisuudesta yhtään mitään. Jonkin verran vaihtelua on tietysti aina mutta ei mitenkään verrattavissa aikaisempiin ja muutenkin vakaantumaan päin. Kuulostaa ennemminkin jonkun no-coinerin itkulta, joka on vaan asennoitunut vastustamaan niitä todellisuudesta riippumatta. Yrität vaan löytää minkä tahansa negatiivisen kannan mitä pääset pommittamaan. Aika lapsellista. Sitten onhan ne stable coinitkin vaihtoehto, jos ei tosijaan mitään vaihteluita kestä, mutta niissä se ostovoima heikkenee samalla tavalla kun fiat-rahassa, mutta eipähän ole sitä pelottavaa varianssia.
>>
File 995198b4becb9420.jpg - ( 1080x1278, 230.73 KB JPG )
995198b4becb9420.jpg
>>17495
>Kryptot vieläpä tällä hetkellä pahemmassa kuplassa.
Jaa olitkin semmonen ruudinkeksijä...
>>
File btc.png - ( 1290x685, 143.3 KB PNG )
btc.png
>>17527
Hyvin rajattu. Zoomaappa ulospäin poikaseni. Aina pohja korkeammalla, eli käytännössä yli 15v härkämarkkina joka jatkuu vaan. Tulevaisuus on tuntematon, mutta ei tämä nykyinen taso ole ollenkaan niin huono, miltä se saadaan tuolla tavalla pelkkään alamäkeen rajaamalla näyttämään.

Oletko mahdollisesti ilmastonmuutosuskovainen, nekin tykkää tehdä noin.
>>
>>17500
Mihin tavallinen ihminen tarvii digi-id:tä ja digi-euroa? Kerro! Uskon, että turbonormo kertoo jotain mitä yle on sanonut. :D Entä mihin tavallinen ihminen tarvii väh. 2 % vuotuista inflaatiota, mutta sitäkin alempaa palkannousua?
>>
>>17528
Siis väitätkö kryptojen olevan kuplassa?
>>
>>17529
ei ne mieti noin diippejä vaan tekee mitä olettavat muidenkin tekevän joka yleensä on sitä mitä media sanoo
>>
File bitcoin-game-theory-is-on.jpg - ( 877x720, 35.11 KB JPG )
bitcoin-game-theory-is-on.jpg
>>17530
Kupla on vähän semmonen termi mitä on aika helppo heitellä, eikä se ole mitenkään kovin tarkasti määriteltävä asia, niin sellaisesta huutelusta ei joudu oikein vastuuseen. Ihminen joka ei ymmärrä kryptojen arvoa kokee ne varmasti yliarvostetuiksi.

Ihmiset arvostavat jotakin aina sen perusteella, miten hyödyllinen se on tiettyyn tarkoitukseen. Arvo ei ole jonkin asian luontainen ominaisuus, vaan heijastaa ihmisten kysyntää. Vastaavasti jotain tarvitsee "tukea" jollakin muulla vain, jos siitä puuttuu ominaisuuksia, joita ihmiset arvostavat.

Bitcoinilla on monia ominaisuuksia, jotka ovat pohjimmiltaan samankaltaisia kuin kulta (jota ihmiskunta arvostaa yli 10 biljoonan dollarin arvosta), ja ne ovat usein parempia juuri bitcoinin digitaalisen luonteen vuoksi.
>>
>>17536
No näin on! Oikeasti tekevät mitä jutkut käskevät tekemään.

>>17539
Bitcoinin ominaisuuksia:
>pitkä historia kryptojen mittakaavassa ilman kyykkäämistä
>läpinäkyvät transaktiot, jokainen tietää mitä pseudonyymi käyttäjä on siirtänyt toiselle
>ei double spendingiä
>ei sensuuria (jota varsinkin eu janoaa)
>ei voi luoda tyhjästä enempää kuin X määrän n. 10 min välein
>kansainväliset transaktiot tosi helpot nappia painamalla, toisin kuin legacy pankeilla, eikä kovin suuria transaktio-kuluja
>p2p, joten jutku ei voi manipuloida

[Return] [Catalog] [Top] [Download]
Snitch post:

36 Replies • Page 2 • Viewed 72 times • 0 Watchers 6 Hides
Download Thread

[ ukko / epic / a / art / b / coco / int / m / meta / x / yolo ]
[My] [Replied] [Hidden] [Watched] - [Notifications(0)] [Home] [Search] [Preferences]